صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 
11082 آمار منابع
5216

آمار اخبار


 

 

آ  ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق
ک گ ل م ن و ه ي

 

 

به كدام يك از زندگي شغلي علاقمند هستيد؟
انتقادات و پيشنهادات

جذب مشاور و تسهیل‌گر

 



   نمايش منابع :

تعداد منابع موجود در آرشيو "مقاله" : 3223

ارايه الگوي آموزش مهارت محور جهت توسعه كارآفريني رسانه اي
ارايه الگوي آموزش مهارت محور جهت توسعه كارآفريني رسانه اي
امروزه اشتغال و كارآفريني در مركز توجه دولت‌هاي مختلف جهان قرار دارد. روش اين پژوهش برحسب هدف، بنيادي و برحسب گردآوري اطلاعات، كيفي- نظريه داده‌بنياد با رويكرد گليزري است.براي دستيابي به هدف پژوهش، 15نفر از خبرگان آشنا با حداقل دو حوزه از حوزه‌هاي مهارتي، كارآفريني و رسانه‌اي، با استفاده از روش نمونه‌گيري هدفمند براي مصاحبه‌هاي عميق انتخاب شده و داده‌هاي كيفي هم‌زمان با استفاده از مجموعه‌اي از كدگذاري‌هاي باز، انتخابي و يادنوشت‌نگاري تحليل شدند.

شنبه 4 آبان 1398

مدلسازي يكپارچه عوامل مؤثر بر شكست كارآفرينان و پيامدهاي مالي،اجتماعي و رواني آن
مدلسازي يكپارچه عوامل مؤثر بر شكست كارآفرينان و پيامدهاي مالي،اجتماعي و رواني آن
اين پژوهش با هدف مدل‌سازي يكپارچه عوامل مؤثر بر شكست و پيامدهاي آن بر كارآفرينان صورت گرفته است. روش پژوهش برحسب هدف، كاربردي و برحسب گردآوري اطلاعات، توصيفي–همبستگي است. همچنين براساس اطلاعات گردآوري شده از استارت‌آپ‌هاي دانشگاهي مستقر در تهران، ميزان تأثير دلايل شكست و پيامدهاي آن را مي‌سنجد.

شنبه 4 آبان 1398

واكاوي استراتژي‌هاي بازگشت در كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط فناورانه
واكاوي استراتژي‌هاي بازگشت در كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط فناورانه
از آنجا كه بسياري از كسب‌وكارها به دلايل مختلف دروني و محيطي با اُفول مواجه مي‌شوند، مبحث استراتژي‌هاي بازگشت در ادبيات كسب‌وكار از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

سه شنبه 30 مهر 1398

مفهوم‌پردازي كنش كارآفرينانه
مفهوم‌پردازي كنش كارآفرينانه
كنش، لازمه‌ي كارآفريني است؛با اين وجود قلمروي پژوهشي كارآفريني بيشتر به مطالعه‌ي افراد و موقعيت‌ها پرداخته‌است.

سه شنبه 30 مهر 1398

	 ارائه چارچوبي به منظور شبكه سازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و متوسط ....
ارائه چارچوبي به منظور شبكه سازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و متوسط ....
هدف مطالعه حاضر، طراحي چارچوب شبكه‌سازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط در حوزه صنايع دارويي استان تهران است.

يكشنبه 2 ارديبهشت 1397

تحليل مدل رفتاري كسب و كارهاي نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتري
تحليل مدل رفتاري كسب و كارهاي نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتري
هدف اين پژوهش، تحليل الگوي رفتاري كسب‌وكارهاي نوپاي ايراني در شهر تهران براساس مدل توسع? مشتري است.

يكشنبه 2 ارديبهشت 1397

تحليل تاب ‏آوري كسب و كارهاي روستايي
تحليل تاب ‏آوري كسب و كارهاي روستايي
بسياري از بنگاه‏هاي كوچك و متوسط روستايي در اثر عدم تاب‏آوري مناسب، در سال‌هاي ابتدايي با شكست مواجه مي‏شوند.

يكشنبه 19 شهريور 1396

واكاوي مولفه‌هاي فرهنگي و اجتماعي كارآفريني روستايي
واكاوي مولفه‌هاي فرهنگي و اجتماعي كارآفريني روستايي
در اين پژوهش، پاسخ به دو پرسش مدنظر بوده است، اينكه مهم‌ترين مؤلفه‌هاي فرهنگي و اجتماعي بستر كارآفريني روستايي چيست و ارتباط معنايي آن‌ها با كارآفريني روستايي چگونه است.

سه شنبه 24 مرداد 1396

شناسايي مختصات تفكر استراتژيك كارآفرينانه
شناسايي مختصات تفكر استراتژيك كارآفرينانه
در پژوهش حاضر مختصات و ويژگي‌هاي تفكر راهبردي كارآفرينانه شناسايي مي‌شود

سه شنبه 24 مرداد 1396

تأثير قابليت جذب، سرماية اجتماعي و قابليت مديريتي بر عملكرد كسب‌وكارهاي فرانچايزي
تأثير قابليت جذب، سرماية اجتماعي و قابليت مديريتي بر عملكرد كسب‌وكارهاي فرانچايزي
با توجه به كمبود اتخاذ ديدگاه فرانچايزي و نيز اهميت قابليت‌هاي منتسب به آن‌ها در ارائة عملكرد مطلوب، اين تحقيق تأثير قابليت جذب، سرماية اجتماعي و نيز قابليت مديريتي را بر عملكرد واحدها بررسي كرده است

سه شنبه 24 مرداد 1396

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...

 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است