صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 
11074 آمار منابع
5169

آمار اخبار


 

 

آ  ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق
ک گ ل م ن و ه ي

 

 

به كدام يك از زندگي شغلي علاقمند هستيد؟
انتقادات و پيشنهادات

 



   نمايش منابع :

تعداد منابع موجود در آرشيو "كتاب" : 677

talking to human
talking to human
اين كتاب در رابطه با ارتباطات شما در طول روز است كه به شما كمك مي كند كه از چه كساني و چه چيزهايي را ياد بگيريد.كتاب راهنماي خوبي براي كارافرينان و صاحبان كسب و كار و نيز دانشجويان مي باشد.

چهارشنبه 20 بهمن 1395

مديريت محيط كسب و كار
مديريت محيط كسب و كار
اين كتاب با بررسي مسائل فوق‌الذكر دخيل در فعاليت‌هاي يك كسب‌وكار به ارائه روند يك تحليل swot از محيط دروني و بيروني سازمان، مي‌پردازد و مطالعه آن مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات درون سازمان‌ها و كسب‌وكارها بوده و بكار بردن اصول و قواعد آن بازدهي را بالا خواهد برد.

سه شنبه 7 دي 1395

اكوسيستم هاي كسب و كار (مديريت ارتباط با مشتريان، مديريت زنجيره تأمين و ارتباط با كاركنان)
اكوسيستم هاي كسب و كار (مديريت ارتباط با مشتريان، مديريت زنجيره تأمين و ارتباط با كاركنان)
كتاب حاضر به خوانندگان نشان مي دهدچگونه فرايندهاي يك شركت مي‌توانند به طور چشمگيري دچار دگرگوني شده و باسنايوهاي كسب و كار يكپارچه گردند تا پيامدهاي چشمگيري را در مسير عملكرد عملياتي و پيشرفت استراتژي كسب وكارها رقم بزنند.

شنبه 22 آبان 1395

مديريت زنجيره تامين گردشگري
مديريت زنجيره تامين گردشگري
در ايران به علت توجه اندك به زيرساخت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مناسب به صنعت گردشگري، علاوه بر همت بيشتر مسوولين، ورود پژوهشگران و صاحبنظران دانشگاهي به اين مقوله امري ضروري به نظر مي‌رسد كه كتاب حاضر در همين راستا از سوي سازمان تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان منتشر شده است.

شنبه 22 آبان 1395

راهنماي كارافرينان
راهنماي كارافرينان
كتاب راهنماي كارآفرينان، قدم به قدم و با جزييات به كارآفرينان ياد مي دهد كه چگونه فرآيند كشف مشتري را در عمل پياده كرده، بوم مدل كسب و كار را براي نظارت بر اين فرايند به كار گيرند و همچنين اطلاعاتي ارزشمند درباره چگونگي كسب، حفظ و افزايش مشتري ارائه مي دهد.

شنبه 27 شهريور 1395

طراحي محصول؛ روشهاي عملي براي توسعه نظام مند طراحي محصولات جديد
طراحي محصول؛ روشهاي عملي براي توسعه نظام مند طراحي محصولات جديد
كتاب حاضر كه يك راهنمايي عملي براي طراحي و حتي توسعه نظام‌مند و علمي محصولات جديد مي‌باشد ترجمه گرديده و توسط سازمان تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهي منتشر شده است.

دوشنبه 10 اسفند 1394

كسب و كار روستايي
كسب و كار روستايي
اكنون توسعه‌ي روستايي بيش از گذشته با پديده‌ي كارآفريني سرو كار دارد. مؤسسات و شخصيت‌هاي رواج دهنده‌ي توسعه‌ي روستايي، كارآفريني را به منزله‌ي يك مداخله‌ي راه‌بردي مي‌دانند كه مي تواند فرايند توسعه‌ي روستايي را تسريع بخشد.

دوشنبه 10 اسفند 1394

استراتژي كسب‌و‌كار
استراتژي كسب‌و‌كار
كتاب استراتژي كسب‌و‌كار به تبيين يكي از اصول زيربنايي ‌كسب‌وكار يعني مفهوم استراتژي در سه بخش شناخت، تدوين و اجرا پرداخته است. در تعريف استراتژي كسب‌وكار آمده است: استراتژي كسب‌وكار عبارت است از طرح‌ها، گزينه‌ها و تصميماتي كه در مسير هدايت يك شركت به سمت سوددهي و موفقيت بيشتر به كار گرفته مي‌شوند.

سه شنبه 13 مرداد 1394

چگونه تبليغات موفق بسازيم
چگونه تبليغات موفق بسازيم
اين كتاب شامل دوازده فصل است كه هر فصل به بررسي فعاليت‌هاي مورد نياز جهت طراحي و توليد تبليغات پرداخته و به صورت گام به گام، مديران و كارشناسان شركت‌ها را با شيوه‌هاي صحيح انجام تبليغات آشنا مي‌سازد.

چهارشنبه 7 مرداد 1394

دلايل كاميابي برندهاي برتر جهاني
دلايل كاميابي برندهاي برتر جهاني
در دنياي رقابتي، برند كه نشان‌دهنده‌ي هويت و اعتبار و يادآور تمام كاركردهاي تعامل شركت با مشتريان است، از اهميت ويژه‌اي برخوردار شده است.

شنبه 5 مهر 1393

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...

 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است