|
talking to human
|
اين كتاب در رابطه با ارتباطات شما در طول روز است كه به شما كمك مي كند كه از چه كساني و چه چيزهايي را ياد بگيريد.كتاب راهنماي خوبي براي كارافرينان و صاحبان كسب و كار و نيز دانشجويان مي باشد.
|
چهارشنبه 20 بهمن 1395
|
|
|
|
|
مديريت محيط كسب و كار
|
اين كتاب با بررسي مسائل فوقالذكر دخيل در فعاليتهاي يك كسبوكار به ارائه روند يك تحليل swot از محيط دروني و بيروني سازمان، ميپردازد و مطالعه آن ميتواند گرهگشاي بسياري از مشكلات درون سازمانها و كسبوكارها بوده و بكار بردن اصول و قواعد آن بازدهي را بالا خواهد برد.
|
سه شنبه 7 دي 1395
|
|
|
|
|
|
مديريت زنجيره تامين گردشگري
|
در ايران به علت توجه اندك به زيرساخت نرمافزاري و سختافزاري مناسب به صنعت گردشگري، علاوه بر همت بيشتر مسوولين، ورود پژوهشگران و صاحبنظران دانشگاهي به اين مقوله امري ضروري به نظر ميرسد كه كتاب حاضر در همين راستا از سوي سازمان تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان منتشر شده است.
|
شنبه 22 آبان 1395
|
|
|
|
|
راهنماي كارافرينان
|
كتاب راهنماي كارآفرينان، قدم به قدم و با جزييات به كارآفرينان ياد مي دهد كه چگونه فرآيند كشف مشتري را در عمل پياده كرده، بوم مدل كسب و كار را براي نظارت بر اين فرايند به كار گيرند و همچنين اطلاعاتي ارزشمند درباره چگونگي كسب، حفظ و افزايش مشتري ارائه مي دهد.
|
شنبه 27 شهريور 1395
|
|
|
|
|
|
كسب و كار روستايي
|
اكنون توسعهي روستايي بيش از گذشته با پديدهي كارآفريني سرو كار دارد. مؤسسات و شخصيتهاي رواج دهندهي توسعهي روستايي، كارآفريني را به منزلهي يك مداخلهي راهبردي ميدانند كه مي تواند فرايند توسعهي روستايي را تسريع بخشد.
|
دوشنبه 10 اسفند 1394
|
|
|
|
|
استراتژي كسبوكار
|
كتاب استراتژي كسبوكار به تبيين يكي از اصول زيربنايي كسبوكار يعني مفهوم استراتژي در سه بخش شناخت، تدوين و اجرا پرداخته است. در تعريف استراتژي كسبوكار آمده است: استراتژي كسبوكار عبارت است از طرحها، گزينهها و تصميماتي كه در مسير هدايت يك شركت به سمت سوددهي و موفقيت بيشتر به كار گرفته ميشوند.
|
سه شنبه 13 مرداد 1394
|
|
|
|
|
چگونه تبليغات موفق بسازيم
|
اين كتاب شامل دوازده فصل است كه هر فصل به بررسي فعاليتهاي مورد نياز جهت طراحي و توليد تبليغات پرداخته و به صورت گام به گام، مديران و كارشناسان شركتها را با شيوههاي صحيح انجام تبليغات آشنا ميسازد.
|
چهارشنبه 7 مرداد 1394
|
|
|
|
|
دلايل كاميابي برندهاي برتر جهاني
|
در دنياي رقابتي، برند كه نشاندهندهي هويت و اعتبار و يادآور تمام كاركردهاي تعامل شركت با مشتريان است، از اهميت ويژهاي برخوردار شده است.
|
شنبه 5 مهر 1393
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... |